پنلهای خورشیدی

جهت سفارش پنل خورشیدی با ما این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدبگیرید.

سیستم پنل خورشیدی به این صورت است که می‌تواند انرژی خورشید را دریافت کند و آن را به الکتریسیته تبدیل کند که برای مصرف‌های تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد. سیستم‌های فتوولتائیک معمولاً شامل یک پانل و ماژول‌های صفحات خورشیدی، اینورتر، و گاهی اوقات یک باتری یا ردیاب خورشیدی و سیم‌کشی اتصالات نیز می‌باشد.


پانل خورشیدی به یک مدول فتوولتاییک اطلاق می‌شود یا یک پانل آب گرم خورشیدی، یا به یک مجموعه از مدول‌های PV خورشیدی که به لحاظ الکتریکی، روی یک ساختار تکیه گاهی نصب شده‌اند. یک مدل PV، بسته‌بندی شده است و به مجموعه‌ای از سلولهای خورشیدی وصل می‌شود.

پانل‌های خورشیدی را می‌توان به عنوان مولفه‌ای از یک سیستم فتوولتاییک بزرگتر، برای تولید و ذخیرهٔ الکتریسیته در کاربردهای تجاری و مسکونی، استفاده کرد. هر مدول با یک توان خروجی DC، درجه‌بندی شده است که تحت شرایط تست استاندارد عمل می‌کنند (STC) و نوعاً از ۳۲۰ – ۱۰۰ وات دامنه و تنوع دارند. راندمان یک مدول، مساحت مدول (با خروجی مشابه درجه‌بندی شده) را تعیین می‌کند – مدولی ۲۳۰ وات با راندمان ۸٪ دارای دو برابر مساحت یک مدول ۲۳۰ واتی با راندمان ۱۶ درصد است – تعداد اندکی از پانل‌های خورشیدی وجود دارند که بازده‌شان بیشتر از ۱۹ درصد باشد.

یک مدول خورشیدی منفرد می‌تواند تنها به میزان محدودی توان تولید کند، اکثر تأسیسات حاوی مدول‌های چندگانه هستند. یک سیستم فتوولتاییک نوعاً شامل یک پانل یا آرایه‌ای از مدول‌های خورشیدی، یک مبدل و گاهی یک تراکر خورشیدی و سیم پیچی درونی است.

جهت سفارش پنل خورشیدی با ما این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید بگیرید.

 

فرم تماس

لطفا فیلد نام را تکمیل نمایید
لطفا فیلد شماره تلفن را تکمیل نمایید
لطفا آدرس ایمیل را وارد نمایید آدرس ایمیل وارد شده صحیح نیست
لطفا متن پیام را وارد کنید

تماس با ما

شرکت مهندسی و بازرگانی مواد و انرژیهای تجدیدپذیر آرتینا

آدرس: تهران-بلوار میرداماد- خیابان نساء-کوچه شهید سیفیه- پلاک 5 واحد 7

تلفن:(021)

22250753

22255317

ایمیل : artina.renewable.energies@gmail.com

روزهای کاری: شنبه الی چهارشنبه - ۹ صبح الی ۱۷